河上省吾,磯部友彦(1990.11):交通・活動スケジュール形成行動の動的分析,土木計画学研究・講演集No.13,pp.959-966

河上省吾(1990.11):社会資本の整備水準に関する研究課題,土木計画学研究・講演集,No.13,pp.359-362

KAWAKAMI, S., SU, L. (1991.7): A Micro-Simulation of A Disaggregate Model System for Workers’ Travel Demand Forecasting, the 4th International Conference on Computing in Civil and Building Engineering, pp.1-4

Kawakami, S., Hirobata, Y., Lu, H. (1991.7): Estimation of Origin-Destination Matrices from Link Traffic Counts Using Optimization Model, the 4th International Conference on Computing in Civil and Building Engineering, pp.1-4

Kawakami, S., Xu, Z. (1991.8): Dynamic Stochastic Equilibrium Model in Multiple Vehicle Type Transportation Networks, Second International Conference on Applications of Advanced Technologies in Transportation Engineering, pp.1-5

河上省吾,浜口雅昭(1991.11):交通・活動スケジュール形成行動の調査方法の検討,土木計画学研究・講演集,No.14(1),pp.53-58

河上省吾,宿 良(1991.11):就業者の交通需要予測のための非集計モデルシステムに関する研究,土木計画学研究.講演集,No.14(1),pp.39-44

河上省吾,劉 景園,宿 良(1991.11):意識調査データによる都市交通システムにおける時間価値の計測,土木計画学研究・講演集,No.14(1),pp.597-604

河上省吾,史 其信,宿 良(1992.12):北京市における都市交通の問題とその対策,第12回交通工学研究・講演集,No.14(1),pp.97-100

Kawakami, S., Liu, Z.K., Xu, Z.M. (1993.7): Simulation of Dynamic Traffic Flow on Urban Road network, Proceedings of Trans Tech Conference, ASCE, pp.373-379

SU, L., KAWAKAMI, S., AOSHIMA, N. (1993): A Disaggregate Model System for Regional Travel Demand Analysis,「Regional Science for Development」, THE OCEAN PRESS, pp.10-15

SU, L., KAWAKAMI, S., AOSHIMA, N. (1994.5): An Empirical Analysis on Temporal Change of Trip Chains, Proc. of 1994 International Symposium on Non-motorized Transportation, pp.176-181

KAWAKAMI, S., Liu, Z. (1994): A Study on Parking Place and Parking Demand Forecast by Traffic Assignment Models, IFAC/IFORS-Symposium '94, Tianjin Univ. Tianjin , pp.1-7

河上省吾,川瀬修治(1995.1):交通施設の整備水準の評価に関する研究,土木計画学研究・講演集,No.17,pp.1127-1128

河上省吾,石 京,藤田 仁(1995.1):分担・配分統合モデルの改良と名古屋市鉄道計画の評価に関する研究,土木計画学会研究・講演集,No.17,pp.1007-1010

Kawakami, S., Tachie, H., Liu, Z. (1995.11): Modeling Dynamic Traffic Assignment Model to Satisfy FIFO(First-In-First-Out)with Two Vehicle Class Transport Networks, Proc. of the 2nd World Congress on Intelligent Transport Systems, Vol.4, pp.2015-2020

Kawakami, S., Tachie, H., Liu, Z. (1996.5): Evaluation of Transportation Demand Management by Dynamic Traffic Assignment Model with Two Vehicle Classes, Proc. of the 5th World Congress of the RSAI,V, pp.cs1-6-3 (1)-(14)

村上智章,河上省吾(1997.11):鉄道ネットワークの拡充に伴う経路需要の変化の予測,土木計画学研究講演集,No.20,pp.719-722

Kawakami, S., Tamenishi, K. (1997.12): A Two Point-in-Time Analysis of the Mode Choice Using Subjective Evaluation of Users, 15th pacific Regional Science Conference, pp.1-20

Kawakami, S., Shi, J. (1998.7): Evaluation of the New Transport Projects Using an Evaluation System Based on Combined Equilibrium Model, 8th WCTR, pp.1-13

Sasaki, K., Morikawa, T., Kawakami, S. (1998.7): Travel Mode Choice Models Considering Heterogeneity of Decision Maker Using SP, RP and Attitudinal Data, 8th WCTR,pp.1-10

河上省吾,杉野 学(1998.10):都市高速道路網を含む道路網における車種別時間帯別交通量配分に関する研究,日本地域学会第35回年次大会論稿集,pp.255-262

永易雅志,河上省吾(1998.11):ツアー概念を用いた学生の非集計交通需要予測モデルの開発,土木計画学研究・講演集21(1),pp.379-382

井ノ口弘昭,河上省吾,荻野 弘(1998.11):ファジィ的ニューラルネットワークを用いた微視的道路交通シミュレーションモデルの開発,土木計画学研究・講演集21(2),pp.241-243

井上 徹,河上省吾,佐々木邦明(1998.11):利用手段による評価構造の違いを考慮した交通手段選択モデル,土木計画学研究・講演集21(2),pp.241-243

尾関洋一,河上省吾(1998.11):都市高速道路を含む多手段交通網における均衡交通量予測法に関する研究,土木計画学研究・講演集21(2),pp.757-760

碇 丈巨,河上省吾(1998.11):追越を考慮した動的交通量配分モデル,土木計画学研究・講演集21(2),pp.765-768

Kawakami, S., Sugino, M., Kanamori, R., Inokuchi, H. (1999.7): Hourly Traffic Assignment Models for the Road Network Including Expressway, The 16th Pacific Regional Science Conference Organization Meeting, Seoul, pp.1-15

森川幸範,永易雅志,河上省吾(1999.10):学生の一日を通した非集計交通需要予測モデルの開発,土木計画学研究・講演集22(2),pp.691-694

Li, Jun, Kawakami, S. (1999.11): Dynamic User Equilibrium in Networks with Link Storage Constraints, Proc. of ’99 Shanghai International Symposium on Urban Transportation, pp.165-172

Li, Jun, Kawakami, S. (2000.4): Predictive User Equilibrium in Dynamic Queuing Networks, Proc. of 2nd Asia Pacific Conference & Exhibition on Transportation and the Environment, pp.1271-1278

井ノ口弘昭,河上省吾(2000.4):ニューラルネットワークを用いた通勤時の経路選択モデルの構築,土木計画学研究・講演集23(2),pp.661-664

Li, Jun, Kawakami, S. (2000.11): Dynamic User Equilibrium in Networks with Queues,土木計画学研究・講演集23(2) , pp.747-750

金森 亮、河上省吾(2001,11):車種を考慮した確率的利用者均衡配分モデルに関する研究、第24回土木計画学研究発表会講演集、4p

河上省吾、鄭東錫(2002.10):東海道新幹線の利用者便益の計測について、日本地域学会第39回年次大会論稿集、pp.119-126

伊藤慎兵、河上省吾(2002.11):車種別時間帯別確率的利用者均衡配分に関する研究、第26回土木計画学研究発表会講演集,4p

魚住隆文、河上省吾(2003): ETC普及率とその社会的便益に関する研究、第28回土木計画学研究発表会講演集,4p

柏野裕,河上省吾(2003): 大阪府における通勤・通学のためのP&RとK&R導入実施可能性に関する研究,第28回土木計画学研究発表会講演集,4p

 

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